e karta

Često postavljena pitanja

Gdje se može kupiti eKarta?

eKarta se može kupiti na svakom kiosku Tiska na teritoriju Hrvatske, označenom za prodaju eKarte, za bilo koje polazište i odredište, odnosno liniju iz sustava eKarta. Nema teritorijalnog ograničenja kupovine karata na linijama.

Moram li kupiti i rezervaciju?

Kod povratka putnik može kupiti samo rezervaciju sjedala pri povratku iz odredišta uz predočenje povratne karte. Rezervacija kod povratne karte sprovodi se kao odvojena transakcija i moguće ju je izvršiti odmah nakon kupnje povratne karte u mjestu polazišta ili naknadno u mjestu odredišta.

Moram li kupiti ekartu u mjestu polazišta?

Putnik može kupiti kartu za bilo koju relaciju na bilo kojem kiosku Tiska.

Gdje mogu napraviti reklamaciju?

Reklamaciju i povrat novaca za neiskorištenu kartu moguć je samo kod prijevoznika. Podaci o prijevozniku ispisuju se na eKarti.

Kako kupiti rezervaciju za povratnu kartu ?

Rezervaciju je moguće kupiti odmah nakon kupnje povratne karte u mjestu polazišta ili naknadno u mjestu odredišta.

Mogu li stornirati kartu?

Storno karte moguć je unutar 15 minuta od kupovine na istom kiosku Tiska.

OBAVIJESTI

10.07.2014.
eKarta u punoj produkciji
07.07.2014.
Pilot projekt E-Karta